Post by riolecvanitu on Feb 9, 2022 19:05:44 GMT 5.5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Bubble Shooter ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Bubble Shooter IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodit paljon rahaa ▞▞▞
▞▞▞ Bubble Shooter 2022 version ▞▞▞
Pelaamisen aloittaminen näytti hyvältä, sitten pysähdyin pitämään taukoa ja palasin takaisin pelin alkuun ja annoin sille 3 tähteä.
Pidän todella tästä pelistä, mutta pääsin tasolle 3421, enkä voi mennä toiselle tasolle. Tämä on tapahtunut kahdesti. Miksi en voi jatkaa pelaamista?
Peli on jumissa 3420:lla, joten se on ärsyttävää
Rakastan tätä peliä ehdottomasti!! Ihana ajankulkija... eksyn siihen, mutta valitettavasti olen suorittanut kaikki tehtävät. Olisi ihanaa, jos pääsisit tehtäviin.
Samaa mieltä Brenda Knucklesin kanssa?? Minulla on jo 100 avainta ja ne tulevat vielä pian takaisin
Rakastan peliä, mutta tehtävät, joita en enää jaksa, lähetettiin postitse, mutta en saanut vastausta
Ice Scream 1: Horror Neighborhood Arkade beb
Nautin todella tästä pelistä, minulla ei ollut ongelmia ennen kuin pääsin tasolle 623 juuri lopetin mediahuoneen, se vilkkuu jatkuvasti sanomalla, että minulla on tehtäviä, mutta mitään ei näy. Toivottavasti tämä ei ole loppu, tekisin mielelläni toisen talon tai vaikka puutarhan
Pidän tästä pelistä, koska se kiinnostaa minua pitkään. Mutta siinä on monia lisäyksiä. Se on se osa, jota vihaan siinä. Se olisi paljon parempi kuin se. Mutta muuten olen pakkomielle siihen.
Yksinkertainen peli, helppo suosikkipelini. Pidän tästä pelistä.
t t ga e wbw ee
Tämä peli on niin siisti, mutta tasot nousevat, tarvitsemme lisää avaimia, joista en pidä
Se on todella hyvä peli... mutta siinä on liikaa lisäyksiä..Jokaisella tasolla se näyttää lisäyksen...
Bubble Shooter - Home Design Kirakós játékok jpyv
Päästiin pelissä niin pitkälle, että se lakkasi toimimasta oikein
rakastan peliä, mutta onko tasolla 3420 virhe? Älä anna minun mennä pidemmälle!
vuoden 1637 jälkeen tehtävää ei enää näytetä
Värisokea tila, jossa on symbolit kuplissa, olisi erittäin hyödyllinen
Pidän itse asiassa todella tästä pelistä, jonka olen päässyt tasolle 953 ja siinä näyttää olevan häiriö tai jotain, yksi niistä vihreistä palloista, joissa on piikkejä, ja jos tyhjennät ne ajoissa, ne sotkevat sinut. No, vasemmassa kulmassa on yksi pallo, jolle et voi tehdä mitään, jotta voit saada viimeisen kuplakarhun päästäksesi eteenpäin tältä tasolta. Annan pelille 5 tähteä, jos pystyt korjaamaan sen, tämä on ainoa kuplaammuntapeli, jota en ole poistanut päivän tai 2 jälkeen. Joten plz korjaa tämä
Peli on hyvä, mutta yksi asia, josta en pidä, on se, että tarvitsemme joka kerta paljon avaimia, ja meidän on saatava paljon vain yhden tehtävän suorittamiseksi. Ihan kuin peli keskittyisi enemmän bubble shooteriin, ei itse kodin suunnitteluun, korjaa se, 4 ja 3 avainta on liikaa yhdelle tehtävälle
Liian monta tarvitaan liian aikaisin pelissä, tähtien kerääminen korkeammalta kestää ikuisuuden.
Sen jumissa tehtäväpalkki on tyhjä.
Aluksi se antaa 1 tai 2 avainta asioiden asentamiseen, jonka jälkeen se pyytää meitä suorittamaan 3-4 peliä pienen asian asentamiseksi, että se on niin ärsyttävää 😠😠
Tämä peli tulee erittäin ärsyttäväksi, kun sitä on pelattu vähän pidempään
Tämä peli on ok, mutta se ei päivitä tehtäviä
Bubble shooter ei ole hyvä, mutta home degien on hyvä
Huonoin sovellus.. värisokeuksille ei ole vaihtoehtoa... Myös paljon mainoksia..
Tanko jumiutui ja näyttää siltä, että en tehnyt minä, mutta tein ja kaikki
Joten erittäin mukava peli, jossa on monia tasoja ja tutkimista
Peli oli todella hyvä, kunnes tehtävä lopetettiin ja mitä hyötyä on pelata enää, jos tehtäviä ei ole. Annan sen huomiseen 19. heinäkuuta asti ja jos tehtäviä ei vieläkään ole, poistan tämän pelin.
Se on vähän tylsää, et saa ylimääräisiä avaimia vain yhtä, mutta vaatii 8 näppäintä tehdäksesi jotain, vaikka on 3 tähteä, saat vain yhden avaimen. Ja peli pysyy samana ei mitään vau eri asioita samoilla tehosteilla.
Liikaa mainoksia ei tarpeeksi rakentamista. Ja nyt se vain pysähtyi rakennukseen. Miksi lakkaa antamasta minun rakentaa? Jos et pysy pelaajien tahdissa, lopeta peli.
Tämä peli on hyvä. mutta jokaiseen pieneen tehtävään he kysyvät 8 tai enemmän avainta, jotka saavat minut tylsäksi ja pelaan kerran päivässä tai kerran viikossa.😪 Ole hyvä ja hallitse ahneuttasi.🙂
Ainutlaatuinen kupla-räiskintäpeli. Selvisin lukitusjaksoni tämän merkittävän pelin kautta.
Annan 3 tähteä, koska jokaisella tasolla saan kolikoita, mutta tasolla 500 ei vieläkään kolikoita, jos aloitan n uudella tasolla, kolikkoni ovat jälleen nollassa enkä ole käyttänyt 1 kolikkoa toistaiseksi kukaan mies
Miksi en näe lisää tehtäviä 1600 tason jälkeen!!
Hmm ei paha
Rakastin pelistä tähän asti tasoilla 1645 ja 23 avaimia, eikä uusia tehtäviä ollut vain tyhjänä. Haluaisin ehkä työskennellä pihalla nyt. Jotain....
Vain rakkaus pitää mieleni sekaisin
se on hyvä, mutta nyt tehtäväni on poissa, en näe tehtävääni nyt
niin huono peli... pieniä pieniä tähtiä. mikään ei pakota minua jatkamaan tätä peliä!
Aluksi oli hyvä peli, selvisin suurimman osan pelistä nyt, se ei vain anna minulle enää tehtäviä.
Se jäätyy jatkuvasti ja sammuu
Se on todella hyvä peli, mutta portaideni vieressä oleva baari näyttää silti valuneen alas. Korjasin sen muutama huone sitten, se ei kestänyt. Joten en silti odottanut muutosta. Miksi baarini on edelleen sekaisin? Korjaa tämä ongelma! Olen poistamassa pelin. Ongelmat eivät korjaannu. Nyt juuri korjaamani ovi ja ikkunat eivät ole kunnossa! Se teki sen, mitä baari teki, eikä sitäkään ole vielä korjattu! On ärsyttävää, että kehittäjät eivät korjaa ongelmia. Se lakkasi olemasta hauskaa.
Mutta minä DdPce TTcom
rakastan pelata tätä peliä!!! Ainoa ongelma on, että pääsen tiettyyn pisteeseen ja se pysähtyy minuun.