Post by riolecvanitu on Feb 9, 2022 19:14:52 GMT 5.5
------------------------------------------
▶▶▶▶ My Talking Tom ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ My Talking Tom IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod många guld ▞▞▞
▞▞▞ My Talking Tom 2022 version ▞▞▞
Bra men jobbig ibland när han vill ha något när jag är i skolan
Bra spel allt fungerar, men på sak. Ungefär varannan gång jag öppnar appen kraschar den antingen eller så öppnas den inte alls. Men förutom det är det ett ganska bra spel
Jag älskar det men jag älskar det verkligen du gjorde Becca pratande och vän
Gott nytt år önskar sara o danne till dig
Läs Common Sense Medias My Talking Tom 2-recension, åldersgräns och föräldraguide. ... iPhone, iPad, Android; gratis med mikrotransaktioner; Simuleringsspel.
My Talking Tom নৈমিত্তিক uod
Zombie Evolution: Idle Game Vabaajamängud nsb
Hej
Kan inte säga något om den här appen bara fantastisk♡Du borde installera appen och ha kul♡Jag rekommenderar starkt appen men det finns ett problem det finns annonser var 5 till 10:e minut så snälla fixa detta♡Detta fick mig att ge det 3 stjärnor men spelet är okej♡Du kan installera appen om du inte tänker på annonser men du bör inte installera appen om du inte gillar annonser♡Jag avinstallerade appen efter att ha använt 1 vecka eftersom den här appen är rolig men du kommer snart att börja hata appen♡Så tänk noga innan du installerar appen ♡
Мой Говорящий Том Казуальные krh
마이토킹톰 (My Talking Tom) 캐주얼 게임 hnon
My Talking Tom 2 MOD APK 3.1.2.1966 (obegränsad pengar ...
Bra för barnen
Förstör min mobil! D:<
Usch
jag gillar det
sådär inte jätte kul
Applikationen "My Talking Tom"
Den var hyfsat bh!
Ständigt kraschar, poängen dubbleras inte när man tittar på reklamfilmer.
Det är inget dåligt spel och jag kunde ha gett det 5 stjärnor om det inte vore på grund av de få minispelen, så lägg till fler minispel som bågskytte eller något, annars blir det inte det fantastiska spel jag trodde det var. Tack dock för spelet. Det är riktigt roligt.
Jag skulle ge den en 5-stjärnig recension men jag får slumpmässiga popup-inlägg var 2-3 minut och det gör att jag inte vill spela spelet. fixa detta snart annars tar jag bort appen. om det är fixat ska jag överväga att ge den en femstjärnig recension. Edit: det har gått en månad och ingenting har gjorts. när en popup-annons försöker dyka upp, finns det ett fel och jag måste lämna appen. Jag hade ursprungligen min recension 4/5 stjärnor men jag sänkte den till 3/5 stjärnor. fruktansvärd kundservice. Jag vill ha det här fixat, jag vill inte prata med dig.
Vi vet alla att garfield är den coolaste katten i världen, jag spelade på en annan enhet, den sög, och jag menar att den verkligen var sugen, 1: det finns mikrotransaktioner överallt. du kan undvika detta genom att titta på reklam. 2: den dåliga bristen på uppdateringar av spelet, efter att du fått allt du vill, vill du inte spela längre. I grund och botten är det också lönsamt att vinna, har mikrotransaktioner och bristande omsorg för det här spelet.
älskar att leka med att prata Tom han är väldigt rolig kom igen och lek med honom jag garanterar att du kommer att ha kul 😉💯🤜🤛
Detta är ett mycket trevligt och roligt spel, särskilt om du är uttråkad, men det kan fortfarande använda fler spel
SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!
Roligt och tråkigt
at understanding different aspects of the phenomenon and, in my case, I ... Either people start talking about good leadership or they do not.
Mycket trevlig. Jag känner mig väldigt trevlig och bekväm med mitt dumbu-djur. Men tilläggen är för längre. Mycket störande. Endast en standard. Om det åtgärdas 💯 procent ett suveränt spel. 😀😁😄
Går inte att installera.. Står bara" går inte att installera på usb / sd-kort." Har ändå tagit bort andra program/appar så det ska få plats... har en S3
Allt är bra men jag har ett problem att talking tom i den tidigare versionen har massor av spel så jag gillar de spelen men jag vet inte varför de tar bort de spelen så jag vill säga att uppdatera det och lägg till spelen
Jag brukade verkligen älska det här spelet, det var så roligt och intressant men nu känns det som tortyr 😕😣😥 annonserna är SÅ IRRIGANDE att de dyker upp varannan sekund som Arghhhhh 😡😡😠😠😤😤😒😒 efter att jag laddade ner det här spelet väldigt mycket länge och jag förväntade mig inte detta mycket mycket mycket besviken jag hoppas att se en förändring i detta spel
När vi anger vilken version av operativsystemet (iOS, Android eller ... Talking Tom (finns fler figurer) ... För Android finns appen My Picture Books.
Bra spel men jag tycker det är dumt att för att få en snurr på robothjulet måste du titta på annonser och trycka på roboten
My Talking Tom 2. My Talking Tom 2 är en app för dem som drömmer om att ha sitt eget husdjur.
마이토킹톰 (My Talking Tom) 캐주얼 게임 hnon
Jag gillar det, men det enda jag inte gillar med det är att vi måste betala för att göra dem till ett barn eller för att göra honom till en vuxen när du spelar pratande Angela måste du bara betala 50 diamanter. Att bli vuxen eller bebis
Varför skärmen stängs av när den här appen är öppen, åtgärda det. När jag öppnar det här programmet stängs skärmen av med min mobilinställning. Vänligen fixa det när jag öppnar den här appen, skärmen går inte i viloläge.
Tack för spelet men ... kan du snälla fixa problemet med annonserna .. Jag menar jag älskar det här men det har många annonser .. så snälla fixa det!!!! 🙏🙏🙏🤗🤗🤗
Jag älskar det här spelet 💗 Det är väldigt fantastiskt Superbt, härligt och underhållningsspel det här är
jag var på humör när jag spelade talking tom men annonserna förstör mitt roliga......men de små barnen lider mest av dessa annonser...snälla sluta annonsera eftersom detta spel är designat för barn..
Det här spelet är fantastiskt 😊 ... Mitt problem med det är att annonserna😕 för många av dem dyker upp när jag försöker mata honom eller bada honom eller bara försöker köpa mat🤷♀️ men förutom det är det här spelet det bästa 🥰🤗