Post by riolecvanitu on Feb 9, 2022 19:27:05 GMT 5.5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Fest : matlagingsspill ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Fest : matlagingsspill IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekoder øker edelstener ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Fest : matlagingsspill 2022 version ▞▞▞
Veldig dårlig ... vi blir bedt om å kjøpe mynter og diamanter hver gang ... det bør være en belønning etter å ha fullført 40 nivåer av en restaurant og få restauranter bør åpnes uten å kjøpe det .. totalt bortkastet tid
bra spill. BT for mye reklame... det forstyrrer spillet..
Morsomme barn - for mye etterspurt mer penger.
Jeg elsker spillet. Men jeg har fullført den første restauranten. Opp til nivå 40, men nå sitter den fast og vil ikke åpne neste restaurant. Vennligst fiks. Før jeg avinstallerer det. Det er et veldig spennende spill hvis jeg kan planlegge alle nivåene. Vennligst fiks!
Jeg liker spillet veldig godt, men går veldig sakte på slutten av hvert nivå.
Flott matlaging, litt for dyrt.
LANGT LANGT LANGT FOR treg til å lage mat. Ble lei å vente på budsjettet for å lage mat. Kan koke den raskere i sanntid
Alt er fantastisk. Men hvor skal du få diamanter fra?Vennligst forbedre det og gi muligheter til å tjene diamanter.
Dette spillet er interessant, men butikker i nærheten er for dyre til at jeg ikke hadde råd til pengene
oppgraderingene trenger mynter og du må se 10 annonser for å få 1 mynt for mye bør være 1 mynt per annonse Jeg har bestemt meg for å avinstallere spillet
det blir vanskeligere å gjøre nivåer, med mindre du bruker penger, så det gjør det ikke gratis.
Jeg gir bare 3 stjerner fordi du ikke gir nok edelstener til å fullføre nivåer. Jeg er fortsatt på den første restauranten med 3 stjerner mangler og ingen flere muligheter til å samle edelstener for oppgraderinger, slik at jeg kan gå videre til neste restaurant.
jeg liker spillet, men for mange annonser jeg liker det ikke
Det er moro så langt, men kan ikke tjene noen edelstener for å åpne en til
Trenger å oppdateres til et trykkspill sveiping er for tidkrevende det ville vært 5* hvis det var trykk
For mange kunder, men bortsett fra det er det faktisk greit. Telefonen min lar meg ikke installere Cooking Fever, så denne versjonen hjalp meg 😁
For en absolutt lure. Nivå 4 og den vil at du skal oppgradere med 30 edelstener, noe du ikke har noen måte å tjene på uten å måtte bruke ekte penger. Jeg bruker ekte penger på spill når jeg vet om spillet er en keeper, for eksempel nivå 40.. men nivå 4 dette er ikke mer enn en app som tjener penger. Unngå unngå unngå..
Brutal Age: Horde Invasion কৌশল dmhe
Noen ganger drar folk for å faste. Dette er andre gang jeg laster ned denne appen. Da jeg kom til 29, ville det ikke la meg få 3 poeng. Jeg fikk 3 stjerner på alle, men nei. 29 det betydde at jeg ikke kunne åpne opp det nye kjøkkenet. Så jeg får se.
Denne tingen om å måtte ha diamanter for å kjøpe noe eller gå til neste trinn suger!
Alt for dyrt, nesten rett på vei må du kjøpe diamanter for å oppgradere apparater, og hvis du passerer alle 40 nivåene for å gå videre til den nye restauranten, trenger du flere diamanter!
Hater det faktum å dra maten til kundene å tappe ville være så mye enklere annet enn at spillet er bra
Vennligst oppdater grafikken for 'i spillet'-restaurantene, den ser dårlig ut og uskarp.
Bra spill, men vanskelig å gå videre til neste nivå fordi du trenger for mange diamanter for å kjøpe neste nivå☹
Veldig vanedannende og interessant. Men å låse opp restauranter med ekte penger for å kjøpe edelstener viser hvor egoistiske utviklerne er. Jeg måtte installere og spille alle nivåer på det første kjøkkenet, men kunne ikke åpne andre restauranter Veldig veldig dårlig!!
Cooking Fest : Cooking Games Arkada qlo
Spillet er morsomt. Bør være en enklere måte å samle diamanter på siden du trenger dem for å kjøpe noen oppgraderinger
Jeg liker virkelig dette spillet. Grafikken er veldig bra og utfordringen er også stor. Vennen min vil like dette spillet, så jeg vil anbefale det til henne.
Det er et fint spill, men problemet er at selv om jeg fullfører rate og gir tilbakemelding etter hver oppgave, kommer det ut igjen, vennligst fiks dette takk
Viste en annonse før du startet spillet første gang! Jeg forstår annonsefinansierte spill, men det er veldig grådig. Jeg spilte ett spill, og det går for sakte til å fullføre retter. En skam innsats hele veien
På grunn av det faktum at juveler ikke er en del av gevinster begrenser en spiller til å oppgradere med mindre du bruker $. Jeg skal avinstallere.
Spillet er flott. Det eneste problemet er hvor de ikke gir deg et valg ... dvs. gi en anmeldelse uten å spille spillet. Kjøpe en oppgradering selv om du heller vil kjøpe en annen.
Cooking Fest: trò chơi nấu ăn Trò chơi điện tử yifk
Gjorde alle 40 nivåene og det vil ikke åpne en ny restaurant selv om den spør om jeg vil. Hvordan fungerer det
det er et flott spill, men omelete tar for lang tid det hardtarbeidende spillet du bør være rask og rask Hvis du vil spille jeg elsker det kjempebra fabulos fantatisk fantastisk fantastisk morsom tid passerer utrolig hjelper fordi du lager mat raskt og er rask til å konkludere med maten deres. Jeg virkelig virkelig virkelig liker det veldig godt ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💜💕💙💚🎊🎉🍧🍬🍩🍫🍰🎂♨😍😘💓💖💗💛💣‒❣ å ha flaks å spille det
Dette spillet ble bedre enn da jeg pleide å spille det ... skulle ønske de ville gi deg litt mer når du oppnår målet ditt..
Spillet er greit, men annonsene er for mye og irriterende. Hvorfor er det en annonse etter hvert trinn? Det er virkelig for mye som gjør spillet kjedelig.
Fantastisk spill! Fortsett med det gode arbeidet 🤠
Dette spillet er fint, men folk skynder seg. Og jeg liker ikke å skynde meg, alt blir bare brent bortsett fra at det er interessant. Som noen sa det er doo doo doo, men for meg er det ikke doo doo doo
matlagingsfest Jeg liker appen, men jeg skulle ønske vi kunne få flere diamanter og gratis restauranter. Hver gang du går til en ny restaurant.
Om edelstener, trenger bort for å få flere edelstener, kan ikke spille enten edelstenene
Har akkurat begynt å lage mat... Jeg kommer tilbake om litt. Så langt. Jeg liker ikke det lave beløpet per runde. oppgraderingene er litt for høye.
Cooking Fest : Cooking Games Arkada qlo
Det er et veldig fint spill, men hvorfor er de andre nivåene blokkert, jeg mener hvorfor noen må betale før de går til neste.