Post by tivolewrajewl on Feb 15, 2022 18:34:03 GMT 5.5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Beyblade Burst Rivals ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Beyblade Burst Rivals IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk glitch kristaller ▞▞▞
▞▞▞ Beyblade Burst Rivals 2022 version ▞▞▞
Otroligt hur mycket du behöver vänta på att det ska komma
Jag ger det 2 stjärnor eftersom jag inte kan spela spelet för när jag laddar, står det "unknoen error while retrieving the asset bundle manifest(480)" som säger men jag gillar spelet, det enda problemet är detta, vänligen fixa det snälla så jag kan spela och jag kommer att ge dig 5 stjärnor om du fixar detta
Om du gillar beyblade kommer du att gilla detta. Det är 4/5 på grund av mängden annonser. Du klickar på menyannonsen, du klickar på nästa stridsannons, du klickar på din bey-annons, du klickar för att öppna loot box-annonsen och så vidare. Dessa sträcker sig från 15 sekunder till 45 sekunder. Observera att det inte händer varje gång men om han händer slumpmässigt är det bara att stänga spelet och ladda om det.
Fantastiskt spel som jag någonsin har spelat, men bara bladers, beys och avatarer på mycket låg nivå ägs och radera även videor som är oönskade och att ladda spelet tar mycket längre tid. Ta en titt och åtgärda dessa problem
Beyblade Burst Rivals Tankenötter igg
Jag förstår inte för varje gång jag uppdaterar det uppdateras det faktiskt inte, vänligen fixa det
Riktigt bra spel men jag skulle verkligen kunna lägga till spinnstöld till spelet
Bc det tar sååå lång tid att ladda och det gör mig uttråkad så jag betygsätter 1 stjärna
utvecklare hatten av för dig Jag ville verkligen se det här spelet Jag är ett stort fan av Beyblade buss Jag spelar det här spelet i nästan 2 år det är underbart ingenting men jag måste säga ett problem attack typ plan försvar typ Le stamina tablet Le de har hängivna egenskaper men det danssteget spelar som vissa kryddor och legend spryzen Requiem kryddor och har sin ursprungliga identitet som betyder att det kan bete sig som en attack Tabla Tabla Tabla och försvarstyp tror men det bara använder attacktyp
detta skulle vara mitt absoluta favoritspel om det inte vore för att efter VARJE OCH JAG MENER VARJE! runda måste du titta på ett 30 sekunders tillägg 🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Bra spel. Fin grafik och jag gillar spelet, men jag har ett problem. Datorn eller AI:n som spelar farten är på något sätt inte bra. Det stämmer inte riktigt efter vad som behövs i matchen. Det matchar alltid mynt och matchar inte uthållighet som resulterar i överlevande mål eller en förlust. Det skulle vara trevligt om det finns ett val att manuellt spela det själv eller låta ai. Eller på något sätt kontrollera ai på vad som ska matchas.
Spelet är nu hemskt. Det kraschar konstant och känns som att de inte testar det. Avinstallerar den här appen.
Mycket bra spel men du lägger till multiplayer lagkamp
Jag gillar verkligen spelet men 1 det tar för lång tid att ladda och 2 efter varje strid får en annons denna korrigerade och 5 stjärnor
JAG GER DET 5 STJÄRNOR FÖR DETTA SPEL ÄR V.BRA .JAG ÄLSKAR DENNA TYP AV SPEL. GSME ÄR V.LÄTT. OCH SPELTS MUSIK ÄR V.GOOD BYE BYE OCH LADDA NER SPELET SNABB ANNAT ATT ÄTA DIG! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag trodde att det skulle bli ett bra spel men det är inte alls ett bra spel. När jag startade den startade den inte och det tog mer än 10 minuter och sedan startade den inte heller.
Det här spelet är väldigt bra men när jag vill ha en beyblade och den ger mig en annan som jag redan har, blir jag väldigt upprörd.
Bra spel ! Men nä jag fick en uppdatering nu som gör att jag börjar om?! Det går inte att synkronisera förloppet plz fix!
Grafiken är bra men det finns ett problem, varje gång jag tittar på en annons fastnar spelet vid laddningsskärmen och jag måste stänga spelet och försöka igen. Sammantaget är det ett trevligt spel.
En gång en uppdatering kan jag inte ladda spelet längre hoppas du fixar det och ger dig fler stjärnor
Det är ett väldigt intressant spel jag älskar Beyblade Det är ett perfekt spel Det är mitt favoritspel någonsin som jag spelar Jag älskar verkligen det här spelet. Det här ljudet är mycket nytta Valt Aiger Denta Hayuga Bell Beyblade burst Beyblade burst utvärdering Beyblade burst turbo Beyblade burst rise up Beyblade burst surge Beyblade burst dynamit battle Attack Balans Försvar Uthållighet Detta spel jag alltid spelar Det här spelet är det för mig RIVALER Lui Shu Phi Delta Lain Alla karaktärer är bäst Detta spel är toppen av alla Beyblade-rivaler
Beyblade Burst Rivals Puzzle dctl
Jag gillar texturerna men om din Bey är i mitten och du använder en StaminaType eller försvarstyp bör din bey visa animation där den andra Bey attackerar dig men du får dina brickor samtidigt, men på det hela taget är det ett bra spel.
Jag älskar spelet men grejen är att när jag kämpar börjar spelet släpa, vilket gör det svårt för mig att matcha brickorna. Jag älskar verkligen det här spelet så snälla fixa dessa saker ASAP (as.soon.as.possible?)ï och nu när jag vet att jag är på väg att vinna matchen (Ja, jag gör spelets fysik ifall jag skulle behöva det ) och spelet hittar ett sätt att få mig att förlora och datorn. snälla fixa detta. spelet kommer inte heller att ge mig de nya pojkarna och den nya uppdateringen.
Bra för det mesta, svårt att få några 5-stjärniga beys eller bladers. Mitt huvudsakliga klagomål är hur obalanserad uthålligheten är sedan uppdateringen, den enda hållbara strategin är att gå efter uthållighet.
Jag gillar den här grafiken och det är för mycket att njuta av spelet
Jag gillar spelet men annonserna är irriterande. Och gör det nästan ospelbart att du avslutar en match och sedan måste se en annons som är löjlig
De kan lägga till brickor för hastighet och noggrannhet Det finns inget alternativ att logga in för att spela spel Kan vi välja bey och karaktär vi börjar med Och uppgradera en tvåstjärnig bey till trestjärnig alternativ bör finnas där Och vänligen ge evolution box gratis
Jag älskade spelet som spelades i några dagar sedan fel 481 och nu kan jag inte göra något, det står om problemet kvarstår kontakta någon men det finns inget sätt att göra så bra om du kan spela jag kan tyvärr inte längre 🤬
Bästa matchande spelet någonsin
Vänligen ge Beyblade burst db box och Beyblade i spelet snälla förutom min begäran
Appen tar lång tid att ladda. Men beys är mirakulösa och häpnadsväckande
Det är kul men jag har spelat i månader och jag håller på att bli förstörd och lådorna tar för evigt och när det är klart får jag en dubblett eller en riktigt trash bey
Var ganska kul att spela innan uppdateringen. Nu dyker det upp annonser då och då, vilket är irriterande.
Det är ett fantastiskt spel, det skulle vara bättre om en spelare kan ge beys till andra
Det här spelet är bra även om det är i dagligt läge när jag skaffar en video för att få extra ädelstenar ibland fastnar det och då måste jag starta om mitt spel
Jag kan inte öppna byteområdet fixa det nu!
Det här spelet är fantastiskt! Jag älskar det. Men det tar mycket plats. Men det är fantastiskt att spela det här spelet. Du har inte slösat bort någon tid på detta för det är så bra. Jag antar att jag kommer att vara beroendeframkallande i det här spelet under lång tid. Men det är ändå det bästa Beyblade Burst-spelet någonsin och kan ni också uppdatera det här spelet lite med bättre grafik som skulle vara bra. Men det är ändå bäst.
spelet är coolt men det har vissa problem 1 ibland kraschar det när jag öppnar en låda och jag förlorar mina belöningar och när någon ringer när och jag spelar online får jag mig att ge upp mycket och min ranking minskar och även när jag ringer någon medan jag spelar det koppla bort samtalet plus att annonser inte är för barn och jag har ett litet förslag, lägg till burst-remakes som matel fight och plast gens och pit beats och karaktärer tack så är spelet så coolt om din bräda installeras nu
Det här är den fantastiska appen och mitt favoritspel också 😍😍😍. Pleeeease ge shu kurenai gnistor i nästa uppdatering pleeeeease.
Beyblade Burst Rivals 解謎 jar
Jag gav den 3 stjärnor för igår var laddningen väldigt snabb nu idag är den superlång och ibland är det som roblox för när du går med i ett spel i roblox händer det ibland: Du blev sparkad till din oväntade anledning. laddningsskärmen stannar och säger: starta om spelet. Jag var så förvirrad när detta hände förresten jag laddade ner den här appen eftersom beyblade burst-appen inte är tillgänglig i mitt land.
Det är en bra app men den måste lägga till gnistrande beys och db beys också
Okej, spelet slår sämst när det gäller multiplayer. Varje gång striden slutar Uppstår anslutningsfel inga belöningar alls? Måste fixa detta ASAP. Det är irriterande att slösa bort 5 tp 10 minuter med att slåss, då får du inga belöningar.
Ice Scream 1: Horror Neighborhood Аркадни wnyd
Mitt spel startar inte varför det inte startar snälla hjälp mig
Beyblade Burst Rivals Tankenötter igg
Det här spelet laddas inte på den första bilden och spelet laddas inte. Jag gillar inte det här spelet
Det behöver mycket kraftfull nätverksåtkomst det laddar för mycket tid för att öppna spelet, låt det offline-läge och online-läge också som ett spel är det fyra stjärnor med nätverksfelet det är tre stjärnor
Älskar spelet! Det får mig att verkligen vilja se Beyblade Burst-serien! Det enda problemet jag har är när jag uppdaterade spelet, jag förlorade allt jag hade innan, och nu måste jag starta om från början.Kan du snälla ha spellänken till andra saker förutom Cloud som Facebook eller något liknande?
Det här spelet är för coolt Men, spelet måste göra så mycket förbättringar och personligheter jag måste säga kan du snälla göra ett (Beyblade War) virtual reality-spel och måste förbättra grafiken och göra det till en gudomlig nivå, legend nivå, spel på herrenivå så att alla älskar det här spelet och det här spelet blir populärt än Free Fire, PUBG, lordmobile etc. det, en begäran jag vet att det är omöjligt men vi kan försöka. Jag älskar det här spelet och älskar beyblade från hjärtat så melange jald hej hoppas du försöker, SLUTET
Beyblade Burst Rivals i App Store
Den behöver nätanslutning av mycket hög kvalitet.
Jag spel är fantastiskt. Jag hade slutfört City league och alla turneringar på 3 dagar. Vänligen uppdatera med fler ligor och turneringar detta är väldigt beroendeframkallande.men det är väldigt kort. så snälla gjorde det så länge spelet det skulle bli mer populärt spel.