Post by tivolewrajewl on Feb 15, 2022 18:37:07 GMT 5.5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Crafty Lands - Craft, Build and Explore Worlds ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Crafty Lands - Craft, Build and Explore Worlds IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snydekode øge point ▞▞▞
▞▞▞ Crafty Lands - Craft, Build and Explore Worlds 2022 version ▞▞▞
크래프티 랜드(Crafty Lands) - 세계를 제작하고 건설하며 탐험하세요 시뮬레이션 bnmz
Spilbeskrivelsen siger, at det er offline. Det er ikke. Du har brug for en internetforbindelse. Det er ubrugeligt for mig nu, jeg nåede ikke engang at spille.
Dette spil er fantastisk, jeg elsker det, du kan lave ligesom Minecraft, du har disse seje våben, du kan bruge. Jeg kan heller ikke lide at spille online, men jeg kan virkelig godt lide ideen med dette spil, og det har ingen reklamer for mig at sige Jeg kan godt lide dette spil fem stjerner til dig😊
Det bedste spil, jeg elsker dette spil, men du skal tilføje dyr som elefant, griffe, zebra, tiger, og du skal tilføje Jurassic dinosaur-kort, og du skal tilføje mere karakter med forskellige superkræfter som edderkoppespind, jernkraft, stenkraft, forandring ind til dyrenes magt, og du skal også tilføje dag og nat, tordenvejr, regn, regnbue, og så vil spillet være perfekt, og det vil være det bedste bedste spil😀👍💪🤘✌️👌👏 Plz tilføje disse ting, jeg beder dig om 👈 👈
Dette er et dejligt spil, men lås venligst alt op 🙏🙏🙏🙏Og også lås multiplayer-tilstanden op 📳 please 🙏 please 🙏 please 🙏
Alle lande bortset fra single player koster penge
Hej der er mange ting, som du også kan bruges til at være den første, er et godt tidspunkt for mig, men det bedste. hvis jeg kunne komme til at arbejde på telefon og e-mail adresse til mobiltelefon, og du vil være det samme, samt anden side er en god dag sammen med en ny telefon, og det nye år til lige nu, jeg har været i et par dage siden af på lørdag, så hvis jeg kunne nå at se forskellen i prisen på en. det vil tage påstået, at du kan finde ud af mere om det samme tidspunkt på dagen.
Kan du gøre multiplayeren gratis? Vi vil ikke have noget, der har køb, og noget i multiplayer, så multiplayeren ser så SJOVT ud!!! Hvorfor vil du ikke gøre multiplayer gratis?? Plss fortæl mig
Jeg kom hertil fra PK XD, og det var skrald, der var ingen guide til, hvordan man spiller, og jeg spildte EN TIME på at finde ud af, hvordan man overhovedet går ind i et spil og laver en build. Det var virkelig en tidsspilder, og på en time kunne jeg har gjort en masse i stedet, jeg sad fast her og prøvede at finde ud af, hvordan man spiller, jeg ville give 0 stjerner, hvis det var en ting.
Dejligt spil men kortene 💵💵💵💵💵
Crafty Lands - Craft, Build and Explore Worlds Simülasyon cgqm
Grunden til, at jeg gav den 3 stjerner, er, at karakterdelen af spillet ikke er god for mig, fordi den ikke tillader dig at personliggøre din karakter, så måske kan du lave den, så du kan lave en karakter.
Jeg kan ikke installere
block craft er whaey batr tynd, det er en skuffelse for Minecraft, men annalerne ser dårligt grimme ud
JEG KAN godt lide DETTE, MEN JEG KAN IKKE ÅBNE DET KRAFTIGE FARVERKORT. JEG HADER LIDT DETTE DET STAGTE AT "CEAFT OG BILD NEW BLOCK WORLD, EXPLOR AND HA FUN" MEN otte KORT ER LÅS
Dette spil er kun godt. Men hvorfor? Jeg giver ikke et femstjernet middel! der er en så mange steder er der, men de er i en original penge til at købe et sted! Så kan vi ikke spille en multipler-spiller dette også med originale penge. Så gør venligst.
Virkelig så dårligt spil, at jeg ikke har venner, og jeg giver dig 2 stjerner. jeg kan ikke lide det.
Jeg kan godt lide dette spil, men alt hvad jeg vil have er, at når du er, har du 2 spillere, som jeg vil have 2 spillere, men jeg vil have, at det er gratis, og jeg vil gerne have én, som ligesom sengen, som når det er nat, kan du sove og også Jeg vil gerne have mad, så jeg kan spise, som jeg er i det virkelige liv, og jeg vil også gerne have nogle kærester og veninder
Når du vil lege med venner, står der...Skriv din vens kode her. Men hverken mig eller min søster kan finde kode.
Det er et godt spil, men vær venlig at gøre multiplayer gratis, dette er min anmodning, du gør det gratis, så jeg gav dig fulde stjerner
Jeg kan virkelig ikke lide det. Du sagde, at spillet havde møbler! spillet er også en KOPI af minecraft, der er lidt anderledes.
Beklager, men jeg giver dette 2 stjerner, for da jeg kom til spillet løb jeg midt i verden! Det var uhyggeligt, jeg gjorde ingenting, og da jeg kom til mit hus, var der så mange animmals!!!! 😨 og jeg har lige slettet spillet.....
Godt, men hvis du vil gå på næste niveau, prøv Minecraft, er der bundter af hacks til at downloade det gratis, og ny nether opdatering er bedst, jeg udfordrer dig, gå til mere overlevelsestilstand og overleve i 400 Minecraft-dage
Intet at lave kedeligt spil.🙄😒
Crafty Lands - Craft, Build and Explore Worlds Simülasyon cgqm
Det var meget sjovt, jeg elskede det så meget, at den ene ting var trist ved dette, fordi du kan få alle niveauer store, fordi du skulle betale for nogle af dem
Dette spil er virkelig awsome.I lavede forskellige slags ting. Min veninde elskede også spillet, selvom hun sagde, at vi havde brug for flere møbler, så hun kunne lave sit hus super smukt. Hun sagde også, at det ville være fantastisk, hvis det havde multiplayer, så vi begge kunne spille sammen.
Dette spil fungerer ikke korrekt, der er ingen spawners, og du kan ikke spille multi-player
Det er et godt spil
Indlæs en laaaaang tid! 🤖
Magic Survival Jocuri obișnuite qqj
Crafty Lands - Craft, Build and Explore Worlds Simulator gwgd
Hej, jeg er meget tilfreds med dette spil, jeg kan godt lide det, jeg arbejder på mit store hus i en almindelig verden. Vi kan arrangere hvem som helst/hvad som helst hvor som helst og i huset. Der er tv og mange flere (sådan et moderne palads )spil det og se selv, BEDSTE SPIL NOGENSINDE! (Multiplayer vil ikke være sjovt, spild af penge)
크래프티 랜드(Crafty Lands) - 세계를 제작하고 건설하며 탐험하세요 시뮬레이션 bnmz
Det er fedt, men jeg ville ønske, at du kunne have en overlevelsestilstand og ikke have alt i lommen
Devolpers er grådige
Så sæt flere ting til at lave og flere kort, det er derfor, jeg bedømmer en 3
Jeg vurderer denne ene stjerne, fordi jeg ikke fik piratpakken, da jeg købte den
undskyld, det var ikke særlig godt kreativt det mere
Jeg elsker virkelig dette spil, men jeg ville elske det endnu bedre, hvis du kunne opdatere det til nye møbler som homie-møbler og parkmøbler og alle andre møbler, du kan tilføje, og nye blokke og en knap, hvor du rent faktisk kan bruge møblerne, hvis du kunne gør det i en opdatering, jeg vil gerne have det tak....