Post by tivolewrajewl on Feb 15, 2022 18:43:13 GMT 5.5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Join \u0026 Strike ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Join \u0026 Strike IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodaa lisää tokeneja ▞▞▞
▞▞▞ Join \u0026 Strike 2022 version ▞▞▞
Hauska peli vaatii töitä
Kiva
kaiken kaikkiaan hyvä peli, mutta jossain vaiheessa se on yksinkertaisesti mahdotonta ja lisää asevihollisia, koska on vain ihmisiä, jotka juoksevat sinua vastaan ja raketinheittäjät
Mikään mainos ei ole tyhmä, vihaan näitä peruspelejä, jotka ovat tylsiä ja varastoinnin hukkaa. He eivät välitä pelaajista, he haluavat vain rahaa. He laittoivat robotit arvostelemaan 5 tähteä vain mainostaakseen sitä. Itsekkäitä paskiaisia
Paras peli koskaan, tämä peli tarvitsee paljon tykkäyksiä ja suosikkia
ÄLÄ usko heidän valheitaan. Tässä pelissä itse asiassa ON mainoksia, vaikka tämän pelin mainokset kertovat muuta. Ensimmäisistä vaiheista ei ole mainoksia, mutta sen jälkeen pyhä moly
Se on hyvä
Hauska peli, mutta kuten aina, mainoksia oli paljon ja paljon jokaisen tason tai pelissä olevan RAIDin jälkeen, isompia tyyppejä on vaikeampi tappaa ja saat epäreilua tappelua😑
Hauska ajanmurha, mutta vähän liikaa mainoksia ja yhdistäminen ei toimi
Mainoksessa lukee "Tässä pelissä ei ole mainoksia", mutta kun asennat sen, näet enemmän kuin muutaman mainoksen. Itse asiassa niitä on miljoonia verrattuna siihen, mitä se lupasi.
Erittäin koukuttava peli, ainoa ongelmani on, että pelasin HV:llä 680:een, mutta en voi lunastaa yhtäkään saaliistani aina kun yritän. Saamani palautetta ei ole saatavilla.
Hyvä peli, paljon mainoksia
Älä halua bonusta katsomalla mainosta... Pakko katsoa mainos, ei bonusta. Tämän kaltaiset ruuvikehittäjät
Liian paljon mainoksia Liian paljon ja niin toistuvia, vaikka olisit offline-tilassa
Hieno peli kuitenkin vähän liikaakin.
Mainoksesi sanoi: pelaa ilman mainoksia ja mitä näen tässä sovelluksessa muuta kuin mainoksia smh milloin pelit lakkaavat valehtelemasta
Jotkut tuosta yleisestä jutusta, jotka napsautin vahingossa mainosta ja lataan juuri sen jälkeen, kun olin sivulla ja se oli ilmainen. Liikaa mainoksia. Taapero lapsi voisi myös parantaa pelattavuutta.
Peli on siisti, mutta siinä on liikaa mainoksia
se on hauska peli, mutta siinä on yksi ongelma, lisäyksiä on liikaa, jos kuolet, lisäys tulee näkyviin, toivottavasti he voivat korjata tämän
Join & Strike Action fxt
Kaiken kaikkiaan hyvä riippuvuutta aiheuttava kulumisaika
Se on op Cyffrg minun nimeni
Erittäin hauska peli vyötärölle asti, mutta saatat huomata pelaavasi useammin kuin luuletkaan.
Pidän tästä pelistä, mutta LIIAN PALJON MAINOKSIA!!!
Muuten hyvä mutta liikaa mainoksia itse katon ajasta pelissä 60% PELKKIÄ MAINOKSIA!
ei niin huono peli, siinä ei edes ole niin paljon väistämättömiä mainoksia, mutta silti siinä on paljon mainoksia pelille, jossa on mainos "tässä pelissä ei ole mainoksia"
العب حلواو
Hauskaa, mutta 30 sekunnin mainokset jokaisen vaiheen jälkeen. Pelikelvoton.
Sovellukset hyviä. Pls lisää aseita ja taitoja ja huonosti tehdä siitä 5 tähteä ja pls tehdä kuten anti lag asia
Olen pelannut nyt pari viikkoa, peli on itse asiassa aika hauska......Olisin itse asiassa pelannut tämän pelin 5 tähden...mutta siellä on Waaaaaaaaay liikaa mainoksia😡 pelkän määrän takia mainoksista, joista minun oli poistuttava....3 tähteä
Op-pelejä se on liian helppoa ja sujuvaa pelata Olen 83 tasolla ja olen edelleen riippuvainen tästä pelistä 🖤🇳🇵
Lievästi viihdyttävä
Erittäin huono et voi pelata peliä koko ajan mainokset jokainen mainokset Älä lataa tätä peliä erittäin huono
Grafiikka 👎
Dragons: Rise of Berk Szimulációs játékok tten
hei siellä missä asun ja myymälä jossa olin, on hyvin samanlainen kuin se, joka on niin paljon parempi ja kalliimpi ja vähemmän todennäköisempää kuin voin noutaa sen ja olen varma, että minulla voisi olla paljon enemmän aikaa ja olisin käymään sen läpi ensimmäisen kerran ysuysgs:n kanssa